volontärarbete i afghanistan

Hittade precis en sida där man kan anmäla sig som volontär i Afghanistan. Gött, jag anmäler mig efter jag har gått ut gymnasiet. Förhoppningsvis hamnar jag i provinsen Jawzjan i staden Khwaja Du Koh där mitt fadderbarn bor. Ja, alltså, nu vet jag ju inte ens om jag kommer få åka dit, men det hade ju helt klart varit intressant, roligt och lärorikt att jobba i Afghanistan, eftersom jag är så intresserad och insatt i landet.

Mamma: Om du hinner läsa min blogg imorgon innan du far till jobbet - kom ihåg att skicka brevet till mitt fadderbarn nu. Man vet ju aldrig hur länge det tar innan det kommer till Kabul och det är bäst att få det gjort snabbt, så att hon slipper vänta för länge.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0