Flashback: "Finns det flera som tycker att man är ful på morgonen?"

Jag ser ut som en neandertalare på morgonkvisten.

Mitt hår står åt alla håll och kanter, oftast är jag uppsvälld i hela ansiktet, läpparna är torra och uppsvällda och ibland är jag röd runt ögonen. Ser ut som en galen pundare/neandertalare/alkoholist. Sedan är jag ganska dum och trög på morgonen. Om jag är alldeles för trött grymtar jag mest till svar. Jag fattar aldrig när det ringer. Vaknar av att det ringer, ligger och stirrar på mobilen ett tag och tänker 'Jassåjaha, vad händer här då?' och sedan vaknar jag till på riktigt och får panik.

IQ-befriad och jävligt trash på morgonen. Det enda som är bra på morgonen är att min hy är kliniskt ren och att mina ögonbryn har perfekt form. Jag vet, det låter förbannat mysko, men så ligger det till. Jag hatar att mina ögon tillslut säckar ihop sig och att ögonbrynen följer med. Fast det kanske också beror på att jag ligger och trycker mitt ansikte mot kuddarna när jag sover. Vrider och vänder på mig, benen uppför väggarna, en gång vaknade jag åt fel håll, en annan gång vaknade jag upp under täcket när jag låg precis som muslimer ligger när dom ber till sin gud - och en massa andra sjuka saker.

En gång vaknade jag upp och trodde att jag var tvungen att hitta min hamburgare. Ja, som sagt, jag är både ful och dum i huvudet under morgonen/natten.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0