folk måste ju kunna hälsa precis hur dom vill

Ett par snubbar vill att man ska ta i hand - hela tiden - eftersom det visar att man kommer i fred. Vad löjligt, lever vi på medeltiden eller? 'Hej.. Ja okej, vad bra, du skakar hand med dig, nu kan jag andas ut, hujeda mig!' Jag tar inte alltid i hand med okända människor. Ibland höjer jag handen (på det bra sättet, hehe) och säger hej. Ibland säger jag bara hej.

Det är helt ok med mig om människan jag stöter på inte tar i hand. Vem fan bryr sig? 'Nej men du Bernt, han tog ju inte i hand... Ja, men alltså, jag känner mig hotad till livet här. Han kommer ju inte i fred...' - Nuff said, sluta bry er om hur andra människor hälsar. Jag ska börja köra med ett knytnävslag i ansiktet på varje WT-minirasist-svennebanan jag träffar. 'PANG! Nej men håll käften och sluta klaga, ta seden dit du kommer! Där JAG bor gör man SÅ och passar det inte så kan du åka HEM!'

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0