The new Karate Kid - 6,5/10

Det blev att se den nya Karate Kid också. Well, vad tycker man om den? Jackie Chan var rolig och bra, även fast jag är ganska less på honom. Han är med i varje film som handlar om Kung Fu. Finns det ingen annan kinesisk skådespelare som kan sparka högt och stöna dramatiskt?

Skojade bara. Filmen var helt ok, men det är ingenting jag hade sett på bio. Will Smiths lilla son gjorde också ett bra jobb! Filmen var underhållande och lätt, perfekt om man inte har någonting annat att göra. Men tyvärr är jag fast i mina traditioner och jag anser inte att Karate Kid är Karate Kid utan Mr Miyagi. Tyvärr, även fast Jackie Chan gjorde ett bra jobb som lärare blir det inte samma sak.



Dock sabbades precis min bild av Mr Miyagi som en liten, söt och snäll japan (Nej, han är inte kines) när jag hittade denna bild (nedan) och... det var ju inte lika roligt. Very well, jag antar att Mr Miyagi måste kunna ha roligt precis som alla andra. Tyvärr är ju Miyagi död nu. May you rest in peace. Wax on, wax off. Ok, nu blev detta oseriöst. Min poäng var att jag gillar Mr Miyagi.

Obehagligt:


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0