Dumma, dumma människor.

Fan vad det babblas på Familjeliv just nu. Vissa föräldrar snackar om att deras barn aldrig i livet skulle få besöka en moské. Jag har dock inte riktigt luskat ut varför. En kyrka verkar vara helt okej. Jag tycker föräldrar som vägrar sitt barn kunskap om allt här i vår värld är extremt dåliga föräldrar. Varför är det okej att berätta om kristendomen - men inte islam? Vad är det för jävla skitsnack?

Om någon av mina vänner får barn i framtiden och inte gör detta - kommer jag göra det. Japp, jag kommer med gott samvete kidnappa deras barn och lära dom allting jag kan om alla religioner. Om mycket annat också. Politik, mänskliga rättigheter, rasism, historia etc. Jag kommer hjärntvätta era barn med all min kunskap, hör ni det? Janna, du står först i kön att skaffa kids - du vet vad som komma skall, dude. (Inte för att Janna skulle vägra sina barn kunskap, nej då, men jag kommer ändå hjärntvätta dom. Göra dom till hippies. Jag ser det som... mitt kall, här i livet, hehe.)

Gah. Jag hatar dumma föräldrar. Fostrar en ignorant och dum generation. Vad fan är det med er egentligen?

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0