Highway to hell

Kan inte sluta kolla på dokumentären om Westboro Baptist Church. Deras sekt fascinerar mig på ett sätt. Gud, vad jag hoppas att det finns ett himmel och ett helvete när jag ser detta. Jag kommer skratta högt och länge när jag möter denna familj i Helvetet.

Ja, alltså, jag har självinsikt. Om det skulle finnas en Gud är jag nog inte hans favoritbarn. Jag får nog ta hissen ner, så att säga. Men jag grämer mig inte över det. Nope, enligt kristna är ju till exempel rock and roll en synd - och sprit, kortspel etc. Ser inte riktigt problemet i det. En evig fest - vem tackar nej till det? Hellre det än att sitta under ett pilträd i vit klänning och spela harpa i all evighet. Huh. Ryser.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0