Jag firar sista dagen av 2010 med ett korkat uttryck:

En Flashbackare påstår att det står i Koranen att judar ska slaktas och att de ska fullfölja Hitlers förintelse.

....

Okej. Ja, jag vet ju att de flesta på I&I är efterblivna stackare, men det här är ju bara löjligt. Jag vet inte hur hög IQ denna människa kan tänkas ha, men det kan ju inte vara speciell hög. Jag tror den till och med ligger på minus. På vilket sätt kan det stå i Koranen att muslimer ska fullfölja Förintelsen och fortsätta slakta judar? Så vitt jag vet skrevs Koranen runt 600 e.Kr. och Förintelsen ägde rum på 30- och 40-talet. Under 1900-talet alltså. Det är en viss skillnad. Om inte muslimerna på den tiden hade magiska superkrafter och kunde se in i framtiden, är jag verkligen intresserad av hur denna människa tänker. Tyvärr är tråden avstängd.

Ja, jag vet att jag skulle sluta vara inne på I&I. Det var svårare än jag trodde. Tydligen finner jag det underhållande att bli förbannad och upprörd. Men det här var inte förargligt - det här var ju mest underhållande och roligt. Sådana här människor finns det förhoppningsvis inte många av. Stackars små människor. (Och njae, det finns väl direkt ingen bra bortförklaring till varför jag sitter och läser nazist-trådar på Flashback på nyårsafton...)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0