Jag gillar dig, men du kommer hamna i Helvetet och plågas i all evighet.

Programledare: Vad tycker resten av eleverna om er?
Syster 1: De hatar oss. Men vi är trevliga mot alla - vi är det.
Programledare: Varför hatar de er då?
Syster 2: De gillar inte 'meddelandet'. För vi säger att de kommer hamna i Helvetet.

Trevligt. Nice way to break the ice, so to speak.



En av deras åsikt: Jews worship the rectum!

Haha! Jag älskar det faktumet att Jesus var jude. Snacka om att bita sig själv i arslet. Åh, dessa människor. Jag kan inte ens bli arg längre. Jag sitter bara och skrattar. Tänk att det finns sådana här dumma människor.. Jag skulle vilja träffa 'ledarna' och ha en intressant diskussion. Eftersom jag är svensk (Westboro hatar Sverige - vi är alla homosexuella, tydligen. Det var mer än jag visste.) skulle jag antagligen bli flådd levande eller något annat trevligt.



Shirley: Noah, do you know what else you could be, besides fag, to be in trouble with God?
Noah (6-7 år): Swedish.




Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0