Lo and behold, all fury maggots!

 

(HAH! Jag älskar denna bild.)

 

Annars sitter jag och filosoferar om ingenting. På tal om filosofi - jag skrapade ihop ett till MVG. Oh yeah. Det kanske lönar sig att bli ett nervvrak? Eller vadå bli... Nej, men roligt att få ett till MVG i alla fall. Jag kanske lyckas få ett MVG i slutbetyg - men det vågar jag inte hoppas på. Så annars då? Sitter och drömmer om kebab - fortfarande. Jag har kvar halva rullen i kylen. Gömd, faktiskt. HAHA! Ingen far sno mitt kibob!

Sitter och funderar på om jag ska äta upp den nu eller imorgon. Ska jag spara på det goda, eller stilla min "törst" (?) nu, även fast jag är mätt...? Jag vet inte. Men det lät väldigt gott med ännu mera kebab. Det är det jag älskar med kebabrullar. Man orkar aldrig äta upp en hel. Så man sparar resten och kan käka kebab 2 ggr. I alla fall jag. Jag har aldrig ätit upp en hel kebab i hela mitt liv. Speciellt inte dom på Grillen - vilka bazookas till kebabrullar där, alltså. Man fick knappt händerna runt den. Och när man hade kommit halvvägs hade man i, vanliga mått, en hel kebabrulle kvar.

Okej. Whatever. Jag måste sluta prata om kebab. (Ok, en sak till. På wikipedia står det att kebab kan ätas med potatismos. Va? Vadå potatismos? Vem fan käkar kebab med potatismos? Vilken skam. Det ska vara i rulle, med pommes eller med kladdigt ris. Ingenting annat godtages. Hmrfp, potatismos. Vilket skämt. Jag lovar det finns någon svensk som även har lingonsylt till. HAHA. Kebab, lingonsylt och potatismos. Mmm, svensk husmanskost.)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0