Okänt liv och kontakt med yttre rymden.

Mänskligheten har alltid trott att det finns utomjordingar i rymden. Vi har alltid funderat över vad som egentligen finns där ute. Jag har börjat tänka på en grej. För 3 månader sedan utsatte FN en speciell kontaktperson - om jorden skulle få besök av utomjordingar. För mindre än en månad sen hade NASA en presskonferens, och talade om att dom hade hittat konstigt liv på jorden, i form av arsenik.

Ett märkligt sammanträffande, tycker jag. Varför har vi inte tidigare haft en kontaktperson om jorden skulle få besök av ett annat liv? Vi har ju trott på det så länge - varför just nu? Vad är det som fick dom att anställa en speciell kontaktperson för det här? Det är något skumt med det här, enligt mig. Jag är hundra procent säker på att både NASA och FN gömmer någonting för resten av oss.

Min hjärna går på högvarv just nu.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vart har du läst detta ? Nu vart jag riktigt nyfiken!

2010-12-11 @ 18:49:44
URL: http://aelman.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0