Självmordsbombare i Stockholm.

Det är läskigt att det var en terroristattack idag i Stockholm. Jag blir inte orolig - men det är klart att man får en konstig känsla i magen. En självmordsbombare, en terrorist - sådant läser man bara om i tidningen. Jag trodde aldrig det skulle ske i Sverige. Jag tänker inte börja gasta om muslimer och mångkultur - det kan alla idioter på Flashback prata om, om dom känner för det.

Det som ger mig mest magont är allt stöd Sverigedemokraterna kommer vinna på det här. Nej, ett sådant parti kan inte rädda vårat land (från vad, egentligen?) och det kommer inte bli bättre om dom skulle ha Sveriges framtid i händerna. Men, stöd kommer dom vinna av det här. Vilket är tragiskt. Jag önskar att folk kunde tänka längre än vad näsan räcker - men det kommer inte hända.

Jag önskar att alla fundamentalister försvann från jordens yta - simple as that.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0