Utomjordingar

Nu snackas det om aliens igen på Aftonlögnen. Vad roliga dom är. Tar med en bild som redan har blivit förklarad som förfalskad. Sedan är det en stereotypisk alien. Inte finns det sådana, det är jag nästan hundra procent säker på. (Missförstå mig dock inte - det finns aliens. Japp, det gör det.) (Jag är allvarlig.) Men det blir som lite av ett skämt när Aftonbladet börjar gotta sig i olika teorier och bilder. Det blir löjligt.

En annan sak man har tänkt på: Varför tror alla på UFO-bilderna som haglar? Varför skulle utomjordingar flyga i tusentals ljusår, för att sedan bara blinka lite över ett höghus och sedan försvinna? Verkar inte det vara jävligt onödigt och jobbigt? Jag kom sedan fram till att det var ett internet skämt mellan utomjordingarna. Dom rejsar hit, fnissar som skolflickor och sedan brummar dom tillbaka snabbt som fan. Hehe, jag kan se det framför mig. Roligt.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0