Vad fan är det för fel på mänskligheten?

(Om du är känslig, kolla inte på videon nedanför. Den är hemsk och man blir illa berörd.)

Jag förstår inte hur vissa människor tänker - om dom ens gör det. Hur dom med gott samvete kan somna om nätterna, trots att dom gör dessa saker om och om igen. Hur dom kan leva med sig själva? Men mest av allt tycker jag synd om den lilla pojken, som lever hos sin fosterfamilj, som skulle älska och skydda honom, men som istället får leva med detta. Jag hoppas verkligen att någon räddar honom, att han får komma till en annan familj.

Det spelar ingen roll om ett barn ljuger, är arg eller slåss. Det spelar ingen roll om barnet mobbar, beter sig allmänt dåligt eller är elakt. Det har ingen betydelse. Man behandlar ändå inte ett barn (eller en vuxen människa för den delen) på det här sättet. Det är tortyr. Barnmisshandel, kränkande och rent ut sagt fördjävligt. Det går inte att försvara mammans beteende på något vis. Den som gör det borde allvarligt tänka över sitt mentala tillstånd.

Mer än det har jag inte att säga. Jag är chockerad att människor kan göra sådana här saker mot ett oskyldigt litet barn.



Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0