Familjeliv är värre än Flashback

Jag fattar inte varför jag är inne på FL och försöker diskutera med människor. Sidan handlar ju om först och främst om föräldraskap och allt som hör till = ingenting för mig. Men andra diskutioner blossar oftast upp, som inte handlar om barn/ammande/graviditet/konstistens på bajs, och då kan det bli ganska underhållande. Men tro mig när jag säger detta: Vissa människor på FL är värre än människorna på FB* och det trodde inte jag var möjligt.

Mammor är bland dom värsta mobbarna på internet. Det pekas, det bråkas och det är bara allmänt psykotiskt och läskigt ibland. FL skrämmer mig. Oftast tycker jag synd om ungarna till dessa galna mammor, som trots allt måste växa upp med en sådan människa. Och det går ju inte heller att föra ett vettigt samtal med dessa människor; absolut inte. Speciellt om det handlar om cannabis. Varningens ord: Diskutera inte cannabis på FL. Gör det inte.

Det absolut bästa med FL är detta;
'Min son ramlade ner 3 meter och slog i huvudet. Han vaknar inte upp nu. Vad gör man?' Just denna fråga har inte ställts, men det kan nästan se ut på det här sättet. Ring en doktor, din dumma jävel. Människor på FL kan inte hjälpa dig med ett piss. Människor på internet i allmänhet kan inte hjälpa dig. Jag skulle inte skriva ut på FL eller FB om jag hade problem. Över min döda kropp.

* FB betyder inte Facebook. FB betyder Flashback och inget annat.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0