I min värld är det inte speciellt rättvist:

Bilden nedan är ju faktiskt sann. Om det hade varit män hade det blossat upp debatter om kvinnornas rätt, diskriminering, pedofili och jämställdhet. Jag tycker det är intressant. Hur kommer det sig att kvinnor kan dregla över betydligt yngre män, medan männen inte kan göra detsamma, utan att bli kallade för gubbslem, pedofiler eller mansgrisar? Många skriker ju om att det är fel av män att sitta och drömma om tjejer med modellkropp, perfekt kropp och mycket smink - men jag tror ju knappast att kvinnorna här direkt sitter och dregglar över Edwards förträffliga personliget.

(Om dom nu mot all förmodan skulle göra det förstår jag dom inte. Edward är en överkänslig, glittrande, klen vampyr med kontrollbehov, beslutsångest och seperationsångest. Ni vet att det är sant.)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0