nu flockas sverigedemokraterna

Vad fint!

Det är väldigt många SD-anhängare som flockas till min blogg nu - för att berätta åt mig att jag har fel. Självklart, dom håller ju inte precis med mig. Nu vill dom att jag ska kolla på olika dokumentärer, som tydligen kommer bevisa att jag har fel och att jag istället kommer börja rösta på dom. Newsflash: Jag har läst SDs principprogram och jag har läst mycket annat om dom - jag står fast vid att SD är ett rasistiskt parti. Finns ingenting som kan få mig att ändra mig. Speciellt inte någon som kallar mig för "dum fitta". Vilket härligt argument! Fin reklam för Sverigedemokraterna, att gå till med skällsord för att någon annan har en annan åsikt. Finemang.

Jag kan inte säga mycket mer än det som jag har skrivit i Paows blogg eller i mitt egna inlägg. Jag vet inte hur ni har hittat hit. Men ingenting kan få mig att rösta på Sverigedemokraterna. Sedan finns det ju såklart vettiga människor som kan diskutera normalt, men ni verkar inte riktigt ha hittat hit ännu, så jag väntar väl på det!

Sedan tänker jag inte ens lyssna på en partiledare som säger: "Islam skiljer sig dock från kristendom på flera avgörande punkter, till exempel gällande distinktionen mellan andlig och världslig makt och synen på vålds­användning." Om man hade haft rätt information hade han vetat om att det finns LIKA MYCKET våld inom Kristendomen som det finns inom Islam. Det är bara och läsa Koranen och Bibeln och jämföra. Eller googla, om det nu är alldeles för jobbigt att ta upp en bok.

Sedan får ni ju skriva hur mycket ni vill i denna blogg. Men jag kommer stå fast vid att SD ska bekämpas och att hela bunten är rasister. Visst, dom bygger upp en fin fasad, så att man ska tro att dom INTE är det. Men den fasaden är väldigt genomskinlig.

Tack för mig! :)

Kommentarer
Postat av: hahaha

haHAHAAHA "fina goda muslimerna" HAHAHAAHAAHAH TROR JAG SPYR NU. du menar dem som stenar folk och har en kvinno syn som man hade på 1500 talet? :) hahaha jaa guud va fiina och goda dem är urk

2010-05-05 @ 21:25:09

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0