To die by your side is such a heavenly way to die.



Fan vad jag älskar The Smiths. Mycket vemod, men det gör ingenting. Fast det kan bli lite jobbigt ibland - för jag börjar bara längta till England av någon konstig anledning. Samma med Joy Division. Men som sagt, det gör ingenting. För solen har varit framme idag och det har varit varmt - så jag får bara en varm känsla i magen. Idag är jag glad och positiv. Hoppas att vädret håller i sig ett par veckor nu. Så att man slipper bli bitter av regn och moln.

Dock svarar inte Tåwe när jag ringer henne. Och jag vill ju käka cake nu. Hon ringer väl upp när hon ser att hon har ett missat samtal hoppas jag. Hon har en tendens att somna ibland och missa att man ringer. Så.. Vad händer annars idag? Ingenting speciellt. Fick hem min sista kurs innan sommaren nu. Min mentor och syon hade bestämt ihop att jag skulle ha Naturkunskap A eftersom det är bara 50 p. Men vad roligt - inte! Naturkunskap A känns ju inte speciellt spännande. Jag vill ju läsa om döda konungar, magiska ritualer i religion, gamla klassiska noveller i svenskan och sedan lära mig att prata flytande latin. Inte läsa om typ.. Sparvens fjärde cell. Eller vad man nu läser om i Naturkunskap.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0