10 sanningar om mig själv.

1: Jag kan inte dricka ur ett och samma glas för länge.
2: Jag måste göra många saker i jämnt antal. (Tuggor, klunkar, godisbitar, osv)
3: Jag blir lätt intresserad av nya saker, väldigt snabbt.
4: Ibland får jag lust att pierca mig igen, bara för själva piercandets skull (?)
5: Jag försöker aktivt förtränga att jag tycker Till Lindemann ser bra ut.
6: Samma med Marilyn Manson.
7: Jag är beroende av att knäcka mina fingrar, tår, nacke och rygg.
8: Jag blir panikslagen om mitt snus tar slut, även fast jag redan har en under läppen.
9: Jag tycker att kluvna tungor är snyggt.
10: Jag blir beroende av nässpray på 0.1 nanosekunder om jag tar det.

Kommentarer
Postat av: R.N'.R.B

Höhö, randomade in på din blogg bara, och jag måste säga att jag håller med om nummer 5, så vi är två!

Ha det bra förfan! :D

2010-11-12 @ 22:25:57
URL: http://rnrb.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0