Flashback slutar aldrig att förvåna mig.

"Är man neger så får man väl finna sig i att bli kallad för neger?" - idiot på Flashback

Ska alla med cerebral pares finna sig i att bli kallade för CP-barn? Ska alla prostituerade finna sig i att bli kallade horor? Ska alla med Down's Syndrom finna sig i att bli kallade för muppar eller mongon? Ska alla med amputerade ben finna sig i att bli kallade för invalider? Ska alla överviktiga människor finna sig i att bli kallade fetton?

Efterbliven människa. Oj, förlåt, tog du illa upp? Men är man efterbliven man får ju finna sig i att bli kallad för det - eller hur var det nu? Gå och lägg dig, dra ett täcke över huvudet, stick ner sanden i huvudet, dö en tragisk död - jag bryr mig inte, jag är bara så trött på att läsa dumma kommentarer av ännu dummare människor. Ska uppfinna en manick som förintar alla idioter med IQ under 4.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0