Flashback, you're cracking me up!

Flashback är så roligt ibland. En kille och hans kompis har rökt cannabis. Hans kompis blev dock underlig och ramlade, medan han höll på att skära falukorv. Han började blöda näsblod, men kunde sedan somna. Killen undrar vad han ska göra. 'Har min kompis fått en cb-överdos?' (Man kan inte få det)

Flashbackare svarar honom:

"Glöm inte bort att kasta korven i soptunnan, det kan börja mögla annars. Jag fick massa maskar hemma hos mig pgr av dålig kökshygien efter en semester då jag var borta."

"Dra in datorn till honom med högtalarna och hela skiten. Sätt på högtalarna på maxvolym och dra på den här låten (videon nedanför, min anm.) medans du daskar pungen i ansiktet på honom."



Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0