Ich Tu Dir Weh!

Skulle egentligen kliva upp 8.00, gick inte som planerat. Vaknade för ungefär en timma sedan - jag antar att det är ganska ok det med. Så, vad händer denna torsdag? Inget bokprat för min del, eftersom det är mycket att göra i skolan nu. Sista provet i Samhällskunskap och franskan blir bara svårare och svårare känns det som. Fast det är ju logiskt. Så jag ska plugga hela dagen. Även imorgon, lördagmorgon och hela söndagen. Jesus.

Jag är ledig på lördagkväll däremot, yey. Då blir det skräckfilm och andra grejer, vilket kommer bli nice. Så.. Vad jag gör nu? Sitter och snusar och lyssnar på Rammstein som vanligt. Jag är dödligt less på min lista på Spotify; jag ids inte ens starta upp den. Så jag har suttit och varierat mellan 17 stycken väl utvalda Rammstein-låtar i cirkus 4 dagar nu på Youtube. Önskar att dom kunde komma tillbaka till Spotify; det börjar bli tröttsamt att logga in på Tuben flera ggr per dag.

Lövez it!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

2010-11-11 @ 12:04:55
URL: http://cviklund.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0