Ich würde gern etwas zerstören.

Det blev inget 8.00 för mig idag heller. Jag orkade inte ens ställa alarmet på det inatt - så jag vaknade nyss istället. Att det ska vara sådana problem att vända ett dygn egentligen. Varför vänder man tillbaka det, så fort man har kommit in i bra rutiner? Jag vet inte hur det är med er, men jag vet ju att det självfallet är ju min onda hjärna som jävlas med mig. Att jag skulle göra det är ju en mindre logisk förklaring till att jag har en super villain hjärna med onda tankar. Eheh, eller?

Hur som haver, jag hittade ett par skor på inloggningssidan. Converse har samarbetat med Lovikka - och detta kan vara den snyggaste skon jag har sett på länge. Ja, jag är seriös, jag måste köpa dessa skor när dom kommer ut. Det rycker hysteriskt i skotarmen just nu.


Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-11-12 @ 10:33:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0