"Jag kommer, ers nådiga likblekhet!"

Jag måste ladda hem Herkules. Lätt roligaste filmen någonsin. Jag älskar Hades, Skrik och Panik. Herkelus? Nah, not so much. Det är roligare att heja på den dåliga sidan - dom är oftast roligare. Speciellt Skrik och Panik. "Skrik! Panik! Rrrredo för tjänstegöring!" eller "Vi ääär maaskar, vääärdelööösa maaaskar..."

Panik: Men tänk om Hades får reda på det?
Skrik: Du menar OM Hades får reda på det?
Skrik: Men det är väl klart att Had... Om. Om är bra.

Haha. Ja, herre min je. Jag är en disneynörd. Jag förstår inte varför alla genusmammor klagar så mycket på filmerna från nittiotalet - dom är ju genialiska. Typ Pochahontas. Så fint där i skogen. Eller Micke och Molle. Den där lilla gula fågeln (Dinky Sparv) är klockren, hehe. Fan, jag vill vara en liten knodd igen.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0