Samma gamla mönster.

Vissa människor man umgicks förut med är kvar på samma rutor. Sitter fast i samma gamla mönster - oftast knark. Jag tycker inte det är patetiskt eller någonting sådant, utan jag tycker det är tråkigt att det ska behöva vara så. Speciellt för dom som stundtals tog sig ur det, men som föll tillbaka lika snabbt. Fan, det fanns ju till och med vissa som var hemlösa ibland. Men man reflekterade inte över det för 3 år sedan - man hade roligt och det var det enda som betydde någonting. (Låter kallt, men efter ett tag märkte man ju att tjat inte fungerade, att det inte fanns någonting att göra.)

Så, inte vet jag. Jag vet inte riktigt vad jag vill komma fram till. Förutom att jag tycker det är tråkigt. Många av dom har jag inte sett på 1-2 år nu, även fast man umgicks 24/7 förut. Men det var då. Oh well, hoppas att det ordnar sig för alla någon gång i alla fall. Som sagt, jag vet inte riktigt vad jag skulle komma fram till, mest att jag tycker det är tråkigt.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0