Tänk på dom nästa gång du delar ut en dödsdom.

Förr i tiden önskade jag att det var häxjakt på pedofiler. Att dömda och inte dömda skulle försvinna från jorden - sluta existera. För precis alla pedofiler förtjänade att dö. Jag har tänkt om.

Jag har ingenting till övers för pedofiler som är medveten om sin sexuella läggning (absolut inte!) - men som fortfarande våldtar små barn. In i fängelset med er. Men sedan finns det en annan sort av pedofiler. Pedofiler som sitter hemma och mår dåligt över vad dom känner. Som vet att dom aldrig skulle kunna röra ett barn, även fast dom gärna vill. Dom som desperat söker hjälp, men som ingen får av det svenska samhället.

Dom pedofilerna ville jag ha bort förut. Skitsamma om dom inte gör någonting; det är ju pedofiler. Nu har jag dåligt samvete över mina tankar. För det är inte deras fel - och det finns hjälp att få. Jag får dåligt samvete över att det sitter många deprimerade män och kvinnor i sina hem nu, och funderar på att ta livet av sig på grund av sina mörka tankar. Som bedjande sträcker ut en hand, men som får en smäll tillbaka.

Så innan ni, som jag gjorde förut, börjar skrika om att "alla pedofiler borde dö/kastreras!" - tänk en gång till. Tänk på att alla inte gör illa barn. Tänk på att många mår så pass psykiskt dåligt över deras tillstånd, att dom inte vill leva längre. Tänk på dom nästa gång du delar ut en dödsdom.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0