Vad sägs om att besöka forumet, innan du spyr galla över det?

Jag kan inte sluta irritera mig över Malin Wollins krönika om pedofili och Flashback. Hur tänker människan egentligen, när hon drar alla Flashbackare över en och samma kam, och kallar oss för "sjukaste pedofiler"? Ett klart tecken på att man inte vet vad man pratar om.

Jag är ju medveten om att Flashback är rått - och att vissa delar av det forumet är hemska. Men det är ju det som gör Flashback till just Flashback. Yttrandefrihet för precis alla. Ingen ska tystas ner, alla ska ha rätt att berätta om sina åsikter öppet, utan att inlägg raderas eller modereras.

Man får hata Flashback om man vill. Fast innan man börjar uttala sig om att alla på Flashback är pedofiler, kanske man ska gå in på forumet och skapa sig en riktig uppfattning. Man kan inte gå in på en tråd och sedan anta att man vet vad Flashback går ut på. För all del, gå in på MGB-trådarna det första du gör, men döm inte forumet efter det. Då är man dum i huvudet.

Och jag skiter i om Malin Wollin påstår att hon har varit inne på Flashback och kollat runt. Hon har tydligen inte gjort det. Därför blir jag irriterad över hennes krönika. För hon drar mig över samma kam. Hon kallar mig för pedofil. Att hon sedan inte "menar det ordagrant" skiter jag fullständigt i. Varför skriver du en krönika om du inte menar någonting ordagrant? Väljer man att skriva någonting "mindre ordagrant", väljer man inte ordet pedofil. Men det fattar väl vem som helst med en IQ över 55.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0