En liten promenix till spanien

Snart är det 2012. Alla har gett upp detta om att jorden kommer gå under. För jorden kommer inte att gå under. Varför skulle jorden gå under bara för att en kalender tar slut? All heder åt maya-indianerna för att dom orkade till året 2012. Hell, jag skulle ha gett upp mycket tidigare än det. Klart som fan att någon lade ner sin lilla kolpenna och ba; "Nej. Jag orkar inte mer. Nu lägger vi av." Sedan ett par tusen år senare sitter vi här och ba; "Hm. Deras kalender tar slut. Jorden går under. Ja, det tycker vi låter logiskt." Eh not.

Hur som haver. Många verkar tro att all elektricitet kommer försvinna. Intressant. Kul att man bor uppe i Helvetet på Jorden där det är kallt som fan 10 månader om året. Hur fan överlever man utan en varm lägenhet? Jag har inte ens riktiga vinterskor. Vinterjacka har jag, men vad spelar en vinterjacka för roll, när man ligger och sprattar utan fötter? Skitsamma. Poäng med inlägg: Kul att bo i Norrbotten om detta händer. Hur långt tar det att promenera till typ... Spanien?

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0