Ett revolutionerande skämt.

Random kille: Ja, ni åker väl skoter, och med ren och släde i Norrland.
Jag: Ja.
(Otroligt roligt skämt. Har aldrig hört det förr. Vilket nytänkande! Kom han på det själv?)
Jag: Vad åker ni i Stockholm på då? Räkmackor, antar jag?
Han: Nej, dom stoppar man väl i munnen.
Jag: Nej, gör man?
Han: Var ska man stoppa dom annars?
Jag (med innerligt bitter och less ton): Jag vet ett ställe du kan stoppa den i.

HAHAHAHA, nailed it. Jävla stockholmare på MSN. Hur som helst, det är fredag idag och jag gör ingenting. Bea kom förbi runt 14.00 och vi började med att skriva upp kapitel. Vi kom fram till en hel del och det känns bra. Sedan kom Janna, Stefan och Freja förbi en snabbis och hämtade kartonger. Efter att Bea hade farit hem gjorde jag absolut ingenting. Läste franska, drack Monster och rapade. Ikväll händer det absolut ingenting. Och det var allt jag hade att berätta just nu.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0