Flashback är ingenting för mig, men jag älskar psykotiska Familjeliv.

Familjelivarna har extrem dubbelmoral verkar det som. Sitter hemma i radhuset och klagar på att Flashback är ett 'hemskt' och 'vidrigt' forum. Oh well, visst finns det olika delar av Flashback som är mindre trevliga. Kanske Mondo, Gore och Bizarre-trådarna. Men gillar man inte att vara inne på sådana trådar har man ju självklart ett eget val. Väljer du således att gå in där, behöver du inte klaga. Jag går in på MGB-trådarna och jag vet vad rubrikerna kommer vara. Jag klagar inte. Det var ett aktivt val att gå in där.

Om man bortser från dom mer sjuka trådarna på Flashback är Familjeliv precis likadant, förutom att det råder diskussioner av lite högre intelligens och humor på Flashback. Familjeliv är som en dålig och mesigare version av Flashback, kan man säga. (Även fast det finns några medlemmar på Familjeliv som är vettiga; men jag får oftast reda på att dom egentligen är Flashbackare. Det säger ju ganska mycket, tycker jag.)

Snacka om att bita sig själv i röven när man som Familjelivare säger att Flashback är vidrigt. Jag vet dock inte varför jag plågar mig själv med att vara medlem på Familjeliv och diskutera där. Kanske är det för att det är roligt att se hur efterblivna vissa människor är. Men tillslut märker man ju att det inte är roligt att diskutera på ett forum där majoriteten är lika intelligenta som en flock med schimpanser.

Flashback är vidrigt, säger en hätsk Familjelivare och lutar sig sedan tillbaka i sin datorstol och reflekterar inte över att en av trådarna på Familjeliv idag heter: Ska jag bita tillbaka på min bebis?


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0