I gots to gets mah Aliens on...

Jag är sugen på en helkväll med lite old school Alien, och sedan lite Alien vs. Predator. En hel kväll med detta. Mm, nörden inom mig blir exalterad. Finns det någon vänlig (och lika nördig) själ där ute som känner sig sugen? Jag vet ju att Bea är lika mycket nörd som jag; men hon hatar ju aliens. (Jag vet, hon är konstig.)

Jag undrar var min fascination över Alien kommer ifrån. Men det är ju kult. Visst, kult är inte alltid bra, men det är Aliens. Jag älskar Alien-filmerna. Men jag vet inte, jag har alltid älskat det. Kändes som att mitt liv blev komplett när jag köpte filmerna av Bea för ett tag sedan. Nu saknas bara Alien vs. Predator filmerna i min filmhylla. Och ja, spelet - men jag kan inte ladda hem det. Och jag är för snål för att betala för det.

 






Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0