It's mine, my own, my precious...

Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.




Jag fick en extremt tidigt julklapp av Bea igårkväll. Ringen, jag fick ringen! Detta är nog den bästa julklappen någonsin, om man tänker på hur nörd jag är. Jag blev varm om nördhjärtat. Sedan dess har jag gått omkring med den och sagt konstiga saker ur Sagan om Ringen filmerna. Jag älskar den. My precioussss. Jag hade en liknande ring när jag var mindre, men jag tappade bort den.

Annars var min Halloween bra igår. Först mat på Waldorf, sedan mötte jag upp Bea vid Smedjan. Vi gick till Statoil och sedan hem till mig. När Janna, Stefan och Freja hade kommit började vi att ladda hem skräckfilmer. White Noise och Silent Hill. White Noise hade vissa äckliga stunder, men det slutade dock med att Bea låg och tjöt av skratt i soffan. Vi vet fortfarande inte vad hon skrattade åt. Efter det kollade vi på Silent Hill och ja, den var väl som den alltid har varit. Mindre snygga monster (spöken? demoner?)  i den.

Alla, förutom Bea, for hem runt 03.40. Vi däckade ganska snabbt efter det. Dock var jag tvungen att sitta med papper i näsan ett tag innan eftersom jag fick näsblod. Jag har ingen aning om varför. Sedan drömde jag fucked up mardrömmar hela natten och vaknade cirkus 20 ggr under natten och trodde en massa saker. En gång följde drömmen med när jag vaknade och jag trodde att någon hade tagit mitt blod. Jesus. Oh well, vi vaknade runt 11.00 (tror jag?) och gjorde inget. Käkade frulle, tog det lugnt, kollade på spel och nu for Bea hem för ett tag sedan. Så jag.. jag ska sätta mig och plugga franska.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0