Ljud jag hatar.

1) Ljudet av en dammsugare. Jag klarar inte av det. Jag blir förbannad på 0.3 sekunder och vill döda allt i min väg. Det är någonting med det där ljudet som får mig att se rött. Ibland har jag lust att stampa sönder dammsugaren och kasta den genom fönstret.

2) Ljudet av en borr.
Herre min Jesus, finns det någonting värre än en borr? Speciellt när man kollar på TV och grannen börjar borra i väggen bredvid. Man hör ingenting, inte ens sina egna tankar. Allt drunknar i ljudet av en brummande borr. Hemskt otrevligt ljud. Får lust att döda av det också.

3) Ljudet av smackande. Speciellt när ens kompis gör det i sömnen. Smackar med tungan och sväljer högt. Jag vet inte varför, men jag blir arg över det också. Jag vet inte hur många gånger jag har velat stoppa en kudde över Beas och Tåwes ansikten under natten och skratta ondskefullt.

4) Ljudet av en droppande kran. Jag förstår inte hur vissa människor ser det som avkopplande. Jag blir rastlös. Börjar känna mig lite psyk efter ett tag. Vill döda kranen. Speciellt när man sitter och läser och helt plötsligt hör man det där monotona ljudet. Dö.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0