Vågar du vara lika tuff i verkligenheten också, Mr Natzi?

Flashbackarna (dom lite mindre, eh, intelligenta..) tjatar nu om ett krig mot muslimerna. Ja, ett riktigt krig tydligen, av vad jag har förstått. Det roligaste är att ingen skulle 'ställa upp för sitt moderland' om det kom till kritan. Dom skulle, som alla andra, söka skydd och trycka i hörn tills det har lugnat ner sig. Dom kan köra upp sina smöriga tal om Moder Svea, hemska muslimer och att mångkulturen är hemsk i röven. För dom skulle aldrig slåss mot det. Dom skulle aldrig slåss för sina åsikter. Jag är hundra procent säker på det.

Det lät lätt att vara tuff på internet, speciellt på ett forum som Flashback.
Det är lätt att sitta bakom en datorskärm och vara en helt annan människa. Som stolt propagerar om svenskarnas frihet (Har vi tappat den, eller? Jag har i varje fall kvar min.) och islam, som förstör detta land. Det är lätt att tala om krig när man sitter på Flashback. Men tro mig, om den dagen skulle komma och ett krig skulle blossa upp bakom Sveriges trygga gränser, skulle ingen på Flashback säga ett knyst. Ingen av dom på dom nazistiska och rasistiska trådarna på Flashback skulle ha mod till att möta verkligheten utanför internets dimmiga värld. Ingen.

Upp till kamp då, era as, säger jag.
Stäng av datorskärmen och träd ut i den riktiga världen. Möt problemen, som du påstår förstör ditt moderland. Ställ dig upp och tala om dina åsikter. Led ditt krig - i verkligheten. För tro inte att dina tuffa åsikter gör dig till någon bakom datorskärmen. Tro inte att du du blir sedd som en revolutionerande person som vågar stå för det du tror på. Bland internets mörka hörn och psykopatiska mötesplatser, är du endast en i mängden. En ensam liten hobbynazist, som likt många andra stänger av sin dator, brer en ostmacka och sedan somnar under nätterna. Jobbar 9-5 på en soptipp och lagar köttbullar och potatis till middag. Det är skillnad på internet och verklighet. Tänk på det när du sitter i en bunker om 25 år och ett krig har blossat upp. Tänk på det när du sitter där och skakar. Varför står du inte vid frontlinjen, du o store krigare?


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0