Who let the dogs out (in my room)?

Det luktar hundmat i mitt rum. Och nej, jag inbillar mig inte - mamma känner det också. Så till den stora frågan: vad fan luktar det hundmat i mitt rum för? Det finns ingen hund är (well, duh) och det finns ingenting som kan lukta det. Oh well, skitsamma. Jag har fotat nyss och väntar på att Janna ska bli klar med min fotoblogg. Denna blogg är för smal för att bilderna ska rymmas. Nu ska jag fortsätta kolla på bilder av Ville Valo och dreggla, ursäkta mig.

Och ja, just det - det blev ett färskt IG i matten för min del.
Jag var brydd tidigare idag och kände mig bitter. Nu? Oh fuck it. Fuck it all. Jag orkar inte ens bry mig. Man kan säga att jag är rätt van att få IG i matte. Det börjar bli lite av en tradition. Om ett par månader ska jag göra om proven och fixa ett G (förhoppningsvis) - ingenting att lipa över alltså.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0