Finns otroligt mycket mer.

Jag har ännu inte kollat upp om det finns mer intressanta saker från min släkt. Jag har inte ens kollat upp alla adliga namn som finns med. Släktträdet är sjukt stort! Jag hittade människor enda tillbaka till 1400-talet, så det kommer ta ett tag att gå igenom alla. Jag förstår inte hur man har kunnat hitta allt detta. Men bra att någon har gjort det.

Det förvånar mig hur mycket adel det finns. Men det är ju klart - en adlig kvinna fick ju bara gifta sig med en man från en annan adlig ätt. Men ändå. Och Carl Svinhufvud är det roligaste jag har hört på länge. Tråkigt att heta det på 2000-talet, liksom.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0