Gamla bloggare.

Vet ni vilken blogg jag saknar? Nimrod, psykopaten, eller vad man nu vill kalla honom. Han som hade en märklig fetisch när det kom till Hello Kitty. Om han nu ens fanns på riktigt - det var ju mycket tjat om det där... Oh well, jag bryr mig inte om han var riktig eller inte, han skrev på ett väldigt stilsäkert och underhållande sätt, och hans blogg var riktigt bra. Känslokall, dryg, vidrig och jävligt läskig - men, underhållande.

Fanns någon blogg från Ryssland också. Killen i fråga (som också var psykopat) kunde svenska och var svensk - men bodde i Ryssland och var en framgångsrik affärsman. Om det var sant eller inte har jag ingen aning om - men även han/hon/det hade en talang för skrivande och man fastnade som en blodigel i alla olika texter om blod, mord, lyxproblem och mörka tankar. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet - är det någon annan som gör det? Designen var svart och lite röd (har jag för mig) och jag tror den fanns på blogspot.



Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0