KLAGA, KLAGA, KLAGA.

Vad frustrerande det är att youtube har bytt koder. Jag vill gärna klistra in System of a Downs Toxicity här, men nu fungerar ju inte det. Blogg.se, kan ni ta tummen ur arslet och bli lite modernare? Man vill ju kunna klistra in klipp från youtube här utan problem.

Oh well, skitsamma. Vad händer annars? Hos mig händer det inte ett piss. Freja ligger däckad i min säng och jag är pigg som aldrig förr. Jag har ingen aning om vad ska göra. Har sett alla filmer jag har laddat hem, har sett det senaste avsnittet av Jersey Shore och jag vill kräkas på The Sims 3. På Flashback händer det inget roligt, inte heller på Familjeliv, Google bråkar med mig och det är inget roligt folk inne på MSN. Inga sociala i alla fall.

Och jag får inte ha ett VISA kort (Hehe, här byter vi samtalsämne snabbt). Man måste tydligen ha en årsinkomst på minst 100.000 kronor. Vad är det för skitsnack? Vad spelar det för roll egentligen om jag inte har det? I hate you. För om inte jag har VISA kommer jag vara tvungen att ta ut hela min reskassa i kontanter, inte kunna beställa hem från Internet, också kan jag inte betala Spotify Premium, eftersom dom endast tar VISA eller Mastercard.

OH DAMN YOU ALL TONIGHT.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0