Och idiotin på Familjeliv fortsätter!

Vet ni vilken mening jag vill kräkas på?

"Vill du aldrig hedra dina förfäder? Din gamla släkt?"

Nä? Varför skulle jag vilja göra det? Kommer dom att tacka mig? Vad vinner jag på att 'hålla den etniskt svenska rasen intakt och leva svenskt, bara för mina förfäders skull'? Mina förfäder hade inte brytt sig. En var skomakare, en annan hade en affär. Den äldsta delen hade 'von' i sitt efternamn och spenderade väl sina dagar under 1500-talet på en tron av alldeles för mycket pengar, tyllklänningar och alldeles för lite uppfattning om världen utanför 'adelns fina bubbla'. Vem ska jag hedra och vad kommer hända om jag inte gör det?

Och en kvinna säger att vi vita européer har betytt mest för historian. Jaha. Säg det till romarna och grekerna. Vad sägs om en liten snabbkurs i människans historia?

Sedan säger hon: "Vita har inte gjort mer för att förstöra för någon än någon annan ras..."

(konstpaus)

HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Men snälla lilla hjärtanes. Fast i och för sig, denna kvinna hittade sin livsfilosofi på Flashback. Ja, ni läste rätt, hon läste ett inlägg på Flashback (observera: flashback) och kom sedan på att hon var nazist. Det är nästan så efterblivet så jag bara vill ge henne en lång, hård och varm kram. Och sedan ge henne en lavett och be henne vakna upp. En kärleksfull lavett.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0