The flashbackers strikes once again.

En kille på Flashback hade sex med en "WT-brud" och nu är hon gravid. Han vill inte ha barnet. En annan Flashbackare ger honom ett tips om abortpiller. Ge henne till det utan hennes vetskap, antar jag. Sådant är väldigt, väldigt skrämmande. Förhoppningsvis var han oseriös. Antagligen var han inte det.

Med det slår jag på Reinderspotting och säger godnatt, tror jag. Jag är pigg som en mört, men jag ids inte sitta vid datorn. Har bara 2 filmer att välja mellan - en dokumentär om subutex-pundare (Reindeerspotting) och Memoirs of a Geisha. Eh. Jahopp. Synd att jag inte kan japanska (ingen sub). Men, om man ser detta från den ljusa sidan, så kanske jag tids nog blir en hejare på finska om jag ser dokumentären alldeles för många gånger. Då kanske jag kan se på finn-tv med pappa och faktiskt förstå någonting. "Det är ju dina rötter", som pappa sa. JA HEIPPA!

(Gud vad osammanhängande inlägg. Jag tror jag är omedvetet piss-trött.)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0