Utmaning: 10 saker jag gör/gillar i hemlighet

1) Dansar extremt fult framför spisen.
2) Spelar extremt töntiga spel, som Stallets Hemligheter eller Mitt babyzoo.
3) Läser Bibeln när jag skiter. Ja, jag är allvarlig. Man ska ta vara på varje chans att bli allmänbildad.
4) Tar sats genom lägenheten och sladdar över parkettgolvet.
5) Gör fula miner i spegeln.
6) Snackar brittisk engelska med mig själv.
7) Lyssnar på schlager, typ Kikki Danielssons 'Du ger mig bra vibrationer'.
8) Sjunger med till Kikki Danielssons 'Du ger mig bra vibrationer'.
9) Kommer på egna låtar. Fast det gör jag 24/7 - även fast jag är med människor, iofs...
10) Tar kort på mig själv, så att ansiktet dras ut och blir roligt. Sedan sitter jag och fnissar hysteriskt.

Ja. Det var det. Det sved lite.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0