Vädur? Kräfta? Oxe? Skitsamma?

Herregud, vad alla blir galna över det här med allas stjärntecken (någonting om jorden har ändrat position - eller något liknande - och att nu alla har fel stjärntecken). Jag är egentligen väder nu, enligt media. Jahopp. Who gives a fucking fuck? Min morgondag kommer vara likadan även fast jag är oxe, vädur eller kräfta. Jag ser inte allvaret med detta alls.

Jag har läst mycket om detta med astrologi och hela köret - men för mig spelar det ingen roll. Jag tror inte på tidningarnas stjärntecken ändå. Hur kan någon på Aftonbladet eller Vecko Revyn veta vad som kommer hända i mitt liv? Heh, eller hur. Så visst, jag kan lika gärna vara vädur istället för oxe. Min vardag kommer inte ändras. Jag kommer inte drabbas av det. Inte någon annan heller.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0