Bebiskläder och bakad potatis.

Tjenis penis!

Har vandrat runt på stan idag med Ballis. Käkat bakpotatis, kollat på grejer och tagit det lugnt. Det var gött att komma ut och göra någonting. Jag har även handlat bebiskläder till min pojkkusin som kommer till sommaren. Hehe, Shaw har frossat i rosa och mössor som ser ut som pyttesmå cupcakes med öron. Jag tror barnkläderna kan vara sötare än själva barnet faktiskt. Det var roligt att handla bebiskläder - vissa avledningar påminner om en LSD-tripp på grund av alla färger. Roligare att handla LSD-bodys till någon annan än att handla kläder med matta färger till sig själv, faktiskt.

Nu blir det middag, sedan lite plugg. Imorgon blir det att stanna hemma och plugga färdigt allt innan helgen. Ska försöka skicka in allting innan fredagen, så jag har hela helgen på mig att ta det ytterst lugnt. På måndag börjar repetitionen till olika muntliga förhör, men det gör inget. It's cool.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0