En lista

Har inte ett piss och göra. Så jag snor denna lista av min kusin i brist på annat.

Vilken svordom använder du mest?
Alla böjningar av ordet fuck.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen tid alls.
Var köper du dina matvaror ifrån? Det blir oftast Rimini inne i stan.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Helst både och.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mycket jag vinner. Men jag skulle nog köpa en resa.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? En pervo på Omegle för ett par dagar sedan.
Vad åt du till middag senast? Jag har inte ätit middag idag.
Kan du vissla? Ibland.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det gjorde nog alla.
Äger du några popband t-shirts? Nej, det gör jag inte.
När flög du senast? asså flygplan? Vadå 'asså flygplan'? NÄHE, MENAR DU DET? Jag vet inte.
Pratar du några andra språk? Svenska och engelska flytande - sedan olika svordomar på olika språk. Sedan kan jag snacka lite franska - men jag förstår mycket bättre om jag läser det.
Har du gråtit offentligt? Japp.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatueringar.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, snus, en dricka och en vän!
Vad har du för väder? Mörkt och kallt just nu.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hittills är det filosofi. Eller... Ja, allt har faktiskt varit riktigt intressant, minus matte, samhällskunskap och vissa delar ur historian (medeltidens ekonomi, skjut mig).
När sov du senast på golvet? Den dimmiga kvällen hemma hos Katte i hennes rum med henne och Ullis, efter en shot för mycket.
Gillar du din boendesituation? Jag hade helst bott ensam.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, inte direkt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, hela tiden.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 år. Då får jag köpa sprit *BRÖÖÖL!!* Fast det vill jag inte.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, det gör jag.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ingenting, jag går och lägger mig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, om någon kom och sa: "Kom nu Elin, nu ska vi hoppa!"
Tycker du om att krama folk? Nej, inte direkt.
Äger du en digitalkamera? Jepp.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det är ytterst irriterande.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja, ibland.
Är du mörkrädd? Sjukligt mörkrädd.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, snus och mp3.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0