(!!)

07.30 börjar ett par idioter att skrapa bort isen (tror jag) från asfalten precis utanför mitt fönster (med en traktor). Sedan tar dom isen med skopan (gigantiska bitar av is) och släpper ner dom en liten bit åt höger. Varje gång small det till som ett tredje världskrig utanför mitt fönster. Vem gör det? Det är fan inte normalt att göra sådana saker 07.30 på morgonen. Det är inte ens nödvändigt. Respektlöst, skulle jag vilja säga.

Men skit i det. Fan vad fint väder det är! Det är sol, fem plusgrader och det smälter utomhus. Asfalten har kommit fram och det känns som vår på riktigt. Jag frös inte i min übertunna vårjacka även fast det ibland började blåsa som aldrig förr. Jag gillar det. Man blir så pigg och glad av det här vädret. Nu ska jag dock plugga ett tag. Vi höres.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0