.....

Fan vad jag hatar att vara tjej.

Satt i 30 (!) minuter och rakade benen. Jag ville vara noggrann för en gång skull. Tror ni jag fick med allt? Nej. Såklart jag inte fick. Sedan efteråt fick jag frasiga ben och bestämde mig för att smörja dom med någon vit smörja i rosa flaska. Så nu svider mina ben som aldrig förr. Och sticks på vissa ställen.

Vetskapen om det kommer vara stubb imorgon får mig att vilja dö.

Jag ska fan gå igenom en laserbehandling. Bort med allt hår. Eller så hade jag kunnat bli modig och gå ut med hår, men det törs jag inte. Hur mycket går en laserbehandling på? Ett par tusen? Jag tror fan det är värt det. Kan man göra det i Luleå, eller måste man fara till en större stad?

/irriterad

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0