Grattis, antar jag?

Mitt första konto på Flashback fyller 4 år den 10 maj. Alltså på min födelsedag. Hur tragiskt på en skala är det att jag skapade det kontot på min födelsedag när jag blev 16 år gammal? Men den stora frågan är: varför gjorde jag det inte tidigare? Jag började ju faktiskt läsa där när jag var runt 14 år gammal. Märkligt.

Och nä, jag tänker inte berätta vad jag heter på Flashback. Det vore ju dumt. Inte för att jag diskuterar där, men ändå. Är dock en rolig skillnad - på Flashback har jag gjort 2 inlägg (med mitt första konto - med mitt andra konto, som inte används, blir det totalt 23 inlägg) och på Familjeliv ligger jag uppe i 513 inlägg. Rolig skillnad - speciellt när jag föredrar Flashback.

Oh well, en dag ska jag börja diskutera på Flashback. Det finns ju en positiv sak: man behöver inte vara trevlig hela tiden. Tycker du att en användare är en rövhatt - ja, då kan man säga det. På Familjeliv blir man avstängd om man säger dumstrut till en annan människa. Blir jobbigt i längden att hela tiden bita sig i tungan. :P

Äh, jag vet inte varför jag pratar om detta.
Poäng med inlägg: Tragiskt att skaffa konto på FB när man fyller år.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0