Hallå där!

Ehhhh. Jag har ont.

Har varit hos tandläkaren nu. Dom spelade psytrance - annorlunda, men det var kul för mig. Tills jag hörde: 'Siiiiv, byt musiiiik!' Sedan kom sköterskan (heter det så?) in och skulle ge mig 4 (!) sprutor med färsk lokalbedövning. Jag är så van med dom där sprutorna, så det gjorde inget. Förutom en. Det spann till i hela skalle kändes det som. Men slutet gott, allting gott - jag är nu bedövad i hela käften.

Sedan skulle vi dra ut 2 tänder. Första tanden kom lös direkt. Den andra tanden var böjd (typ) och han kämpade med den i 2-3 minuter. Jag hade tydligen blod i hela ansiktet. Hehe.

På vägen hem såg jag grönt gräs. Eftersom jag inte kan säga R nu, gick det inte heller att tänka på bokstaven R. Det blev alltså i mitt huvud (med lycklig röst): Gjönt gjeees! Gjönt gjeeees!

Nu känns det som att det rinner saliv nedför min haka. Hejs.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0