Hej hopp

Idag sitter jag mest och tänker på hur fantastisk min och Beas värld är. Sedan blir jag frustrerad över att den inte finns på riktigt. Egentligen skulle jag rekommendera till alla att skapa en egen värld och börja skriva, men jag har ändrat mig. Det är fantastiskt och någonting jag inte skulle vilja byta bort för alla pengar i världen (honest truth) - men verkligheten blir otroligt grå i jämförelse.

Som jag sa till Bea igår, jag känner mig och ser ut som Rodney i Big Brother gjorde när han var nyvaken när jag inser att MZ aldrig kommer finnas på riktigt. Det är riktigt irriterande faktiskt. Här har man skapat en värld som är bättre än den man lever i, också finns den inte. Jefla skitsnak, len.



Hehe. Han låg sådär i 8 sekunder.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0