Intressant dag.

Trevlig dag på marknaden med la familia och Beirut!

Det hände dock lite roliga grejer. Jag och Bea strosade runt och kollade på olika saker när vi kom fram till ett stånd med väskor, halsband och annat krimskrams. Mannen som jobbade där kom snabbt fram till oss och började prata om väskorna som Bea stod och kollade på. Bea ville egentligen inte köpa en väska, men det vände ganska snabbt där. Först började mannen prata om mitt halsband (Fatimas hand) och att det var väldigt fint. Han berättade att han kom från Marocko.

När han sedan var klar med det fortsatte han att övertyga Bea om att köpa väskan. Jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt började jag att säga saker som att hon passade i den. Mannen hejade på och höll med mig. Sedan sa han att den kostade 250 kronor, men Bea hade inte det. Då kom det: "200 krona, varsugud!" Och Bea, som inte ville ha väskan ba: "Okej!"

??

Bea got mindfucked! Sedan satte vi oss ner på Gulan med en väska som hon egentligen inte ville ha. Men, väskan var riktigt snygg och hon passade i den. Så helt åt helvete var det väl inte, men det var sjukt roligt i alla fall. En annan grej var att hon köpte en prydnadsdrake (skitsnygg).

När vi var inne på Kappahl trodde hon helt plötsligt att den hade gått sönder. Doomsday! Vi fick lite lätt panik och började springa ut ur Smedjan med kaninpuls och dramatisk blick. DRAKEN FÅR INTE GÅ SÖNDER. Nördar i panik flög ut från Smedjan, satte sig ner vid Ebeneser och började riva upp kartongen och frigoliten. DÅ kommer Bea på att det var hennes jacka som hade stött i kartongen och fått det att låta som att draken hade gått sönder.

Då blev det lite awkward, så att säga.

Roligast (och det som var mest... eh, nördigt var nog ändå) när jag och Bea travade ut i full fart, passerade mamma och jag sa: "BEASDRAKEKANHAGÅTTSÖNDERVIKOMMERSNARTHEJ!"

Lol.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0