Jag orkar inte vara sjuk

Jag trodde jag skulle dö igår.

Fick huvudvärk medan jag pratade i telefon, sedan började jag må illa. När yrseln kom fram bestämde jag mig för att gå och lägga mig. Kändes som att jag hade feber medan jag låg där och klagade för mig själv. När jag sedan vaknade upp imorse hade jag lock i öronen och ont i halsen. Och ont i de jävla öronen, och det hatar jag. Finns inget värre än att ha ont i öronen.

Det har inte förändrats nått sedan dess. Eller ja, jag har även fått ont i axlarna och är trött. Hjärnan är pigg, men kroppen är död. Efter middagen går jag fan och sover ett par timmar. Bästa medicinen för en sjukdom - sov bort fanskapet. Bara jag inte har fått vinterkräksjukan eller någonting. Oh well, only time will tell. Nu ska jag halsa vatten, försöka hitta nässpray och sedan dö ett litet tag.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0